36120-ZV5-822 Silnik trymowania Honda BF40 - BF50 - BF60

    • 36120-ZV5-822

Silnik trymowania 36120-ZV5-822 do Honda BF40 BF50 i BF60

Referencje Honda: 36120-ZV5-822

Więcej informacji

Cena sugerowana*: 274,48 € Wliczonym podatkiem

Obniżona cena !204,48 €

-70,00 €

36120-ZV5-822 Silnik trymowania Honda 40, 50 i 60 KM 4-suwowy.

Referencje Honda: 36120-ZV5-822

  • Sektor : Pływanie łódką
  • Część oryginalna : Nie
  • Typ części zamiennej : Silnik trymowania
  • Motoryzacja : BF40
  • Montuje się na : Honda
  • Otwory mocujące : 4
  • Wymiar między otworami montażowymi (mm) : 61.5 - 61.5 - 61.5 - 61.5
  • Okrągła średnica talerza (mm) : 70
  • Wysokość płyty (mm) : 5
  • Liczba kabli : 2
  • Średnica wału (mm) : 8
  • Uszczelka w zestawie : Tak

honda bf60
Christian M. na 2021-03-09szybka dostawa, 1 dzień. Jednak konieczne było obrobienie jednej strony części, aby móc ją wyregulować
Odpowiedź : Witaj, Dziękujemy za złożenie zamówienia na naszej stronie i za opinię. Jesteśmy zaskoczeni, że musiałeś interweniować w sprawie części, aby ją zmontować. Czy możesz podać nam numer silnika w celu sprawdzenia zgodności?
Przycinać
Sebastien S. na 2020-08-13Silnik trymujący jest zainstalowany, pozostaje do sprawdzenia jego prawidłowe działanie i żywotność
Dobry produkt
Frederic D. na 2020-05-26Nie gwarantujemy oryginalnej wodoodporności kabli. Nie ma nic do zgłoszenia.
Odpowiedź : Jak w przypadku wszystkich zanurzonych części elektrycznych, zalecamy, jak każdy szanujący się profesjonalista, zapewnienie dodatkowego uszczelnienia jako środka ostrożności i dla zapewnienia dłuższej żywotności. Jest to wymagane w przypadku silników adaptacyjnych, ale także w przypadku oryginalnych części producenta, które podlegają temu samemu problemowi. Jest to dodatkowy środek bezpieczeństwa, który zalecamy również dlatego, że większość części, które sprzedajemy, jest montowana przez niedoświadczone osoby, których praca nie jest związana z mechaniką. Stąd instrukcje, które zalecają stosowanie uszczelniacza morskiego wokół przewodów silnika. A jeśli powiesz, że oryginalny silnik trymera go nie miał, to odpowiemy: dlaczego zamówiłeś u nas zamiennik? Podobnie, producenci nie smarują w fabryce gwintów ś

Akcesoria

* Cena sugerowana przez naszych dostawców