Wyszukiwanie śmigła
Jak znaleźć referencje śmigieł ?
Brak produktów
Dostawa
Każde zamówienie opłacone do godziny 15:00 jest wysyłane tego samego dnia, a informacje o śledzeniu przesyłki otrzymasz zaraz po jej przygotowaniu.
TERMIN DOSTAWY :
Termin dostawy podany jest w czasie rzeczywistym i na każdej karcie produktu oraz u każdego przewoźnika, w przypadku zamówienia złożonego do godziny 15:00.
Zalecamy jak największe przewidzenie zamówienia, aby uniknąć zagrożeń ze strony przewoźnika.
OCHRONA CZĘŚCI I OPAKOWANIA ZAMÓWIEŃ :
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego każdą przesyłkę chronimy tak, jakby była przeznaczona dla nas.
Z największą starannością zabezpieczamy części, nadmiernie zabezpieczając wysyłane paczki. Nasze pudełka są wzmocnione, a części są instalowane w opakowaniu ręcznie, nie pozostawiając wolnej przestrzeni. | ![]() |
KOSZTY WYSYŁKI :
Koszty wysyłki obejmują koszty przygotowania i pakowania, a także koszty transportu. Koszty przygotowania są stałe, natomiast koszty transportu różnią się w zależności od całkowitej wagi paczki. Zalecamy połączenie wszystkich produktów w jedno zamówienie. Nie możemy łączyć dwóch zamówień złożonych oddzielnie, a koszty wysyłki obowiązują dla każdego zamówienia. Wymiary pudełek są odpowiednie, a Twoje przedmioty są odpowiednio zabezpieczone.
ZWROT ZAMÓWIEŃ :
Przyjmujemy zwroty części po uzgodnieniu z naszymi serwisami. Termin przyjęcia zwrotu po błędnym zamówieniu: 14 dni.
Aby umówić się na zwrot, skontaktuj się z nami. Twoja paczka powinna zostać wysłana na ten adres :
ACCASTEO SAV
6 rue des écoliers
56140 Caro - Francja
U każdego przewoźnika mogą wystąpić incydenty podczas dostawy Twojego zamówienia. To ludzie, którzy przenoszą ich w realny i niedoskonały świat. Dlatego radzimy jak najbardziej przewidzieć naprawę silnika i nie zamawiać naprawy na ostatnią chwilę.
Terminy dostaw podane są na karcie produktu oraz na etapie wyboru przewoźnika i mają charakter wyłącznie orientacyjny. W żadnym wypadku nie możemy ponosić odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw, ponieważ sami nie przewozimy przesyłek. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że w przypadku otrzymania przesyłki w terminie dłuższym niż podany przez przewoźnika podczas rejestracji zamówienia, nie przysługuje mu żadne odszkodowanie.