Dostawa

Każde zamówienie opłacone do godziny 15:00 jest wysyłane tego samego dnia, a informacje o śledzeniu przesyłki otrzymasz zaraz po jej przygotowaniu.

TERMIN DOSTAWY :

Termin dostawy podany jest w czasie rzeczywistym i na każdej karcie produktu oraz u każdego przewoźnika, w przypadku zamówienia złożonego do godziny 15:00.


Zalecamy jak największe przewidzenie zamówienia, aby uniknąć zagrożeń ze strony przewoźnika.

OCHRONA CZĘŚCI I OPAKOWANIA ZAMÓWIEŃ :

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego każdą przesyłkę chronimy tak, jakby była przeznaczona dla nas.

Z największą starannością zabezpieczamy części, nadmiernie zabezpieczając wysyłane paczki.

Nasze pudełka są wzmocnione, a części są instalowane w opakowaniu ręcznie, nie pozostawiając wolnej przestrzeni.

KOSZTY WYSYŁKI :

Koszty wysyłki obejmują koszty przygotowania i pakowania, a także koszty transportu. Koszty przygotowania są stałe, natomiast koszty transportu różnią się w zależności od całkowitej wagi paczki. Zalecamy połączenie wszystkich produktów w jedno zamówienie. Nie możemy łączyć dwóch zamówień złożonych oddzielnie, a koszty wysyłki obowiązują dla każdego zamówienia. Wymiary pudełek są odpowiednie, a Twoje przedmioty są odpowiednio zabezpieczone.

ZWROT ZAMÓWIEŃ :

Przyjmujemy zwroty części po uzgodnieniu z naszymi serwisami. Termin przyjęcia zwrotu po błędnym zamówieniu: 14 dni.

Aby umówić się na zwrot, skontaktuj się z nami. Twoja paczka powinna zostać wysłana na ten adres :

ACCASTEO SAV
6 rue des écoliers
56140 Caro - Francja

U każdego przewoźnika mogą wystąpić incydenty podczas dostawy Twojego zamówienia. To ludzie, którzy przenoszą ich w realny i niedoskonały świat. Dlatego radzimy jak najbardziej przewidzieć naprawę silnika i nie zamawiać naprawy na ostatnią chwilę.

Terminy dostaw podane są na karcie produktu oraz na etapie wyboru przewoźnika i mają charakter wyłącznie orientacyjny. W żadnym wypadku nie możemy ponosić odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw, ponieważ sami nie przewozimy przesyłek. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że w przypadku otrzymania przesyłki w terminie dłuższym niż podany przez przewoźnika podczas rejestracji zamówienia, nie przysługuje mu żadne odszkodowanie.