Wyszukiwanie śmigła
Jak znaleźć referencje śmigieł ?
Brak produktów
Ogólne warunki sprzedaży i użytkowania
Ogólne warunki korzystania i Ogólne warunki sprzedaży serwisu Accasteo.com opublikowane przez firmę SEAMAN
Obszar zastosowania
Firma SEAMAN zajmuje się dystrybucją wśród ogółu społeczeństwa i specjalistów żeglarstwa za pośrednictwem swojej strony internetowej Accasteo.com części zamienne, wyposażenie, nowe, adaptowalne lub oryginalne produkty producentów do silników zaburtowych i stacjonarnych, zgodne ze specyfikacjami producentów.
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży i użytkowania regulują sprzedaż online i przeglądanie treści witryny Accasteo.com. Każdy użytkownik Internetu może zapoznać się z ogólnymi warunkami sprzedaży i użytkowania na tej stronie serwisu Accasteo.com (zwanej dalej „Witryną” lub „Accasteo”). Niniejsze ogólne warunki sprzedaży i użytkowania obowiązują wyłącznie pomiędzy firmą SEAMAN (zwaną dalej „my” lub „firmą SEAMAN”) a każdą osobą odwiedzającą lub dokonującą zakupu (zwaną dalej „Tobą”, „Klientem” lub „Użytkownikiem”) za pośrednictwem naszej strony internetowej Accasteo.com
Każde zamówienie opłacone na naszej stronie oznacza pełne zrozumienie i akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Accasteo.com zastrzega sobie prawo do zmiany swoich ogólnych warunków sprzedaży i użytkowania w dowolnym momencie i bez uprzedzenia. Zmiany w ogólnych warunkach sprzedaży i użytkowania, w szczególności mające na celu rozwój usług lub dostosowanie się do nowych obowiązujących przepisów, stają się skuteczne z chwilą ich opublikowania w serwisie Accasteo.com.
Opis usług Accasteo
Witryna oferuje Użytkownikowi następujące usługi (łącznie zwane „Usługami”):
- Dokonuj zakupów na zasadach przewidzianych w niniejszych ogólnych warunkach sprzedaży i użytkowania - Korzystaj z pomocy i kontaktu mailowego i telefonicznego z obsługą klienta Accasteo, - Korzystaj z porad i tutoriali, które pozwolą Użytkownikom konserwować i naprawiać swoje silniki, - Czytaj wiadomości związane z Accasteo i ogólnie ze światem żeglarstwa na stronie Accasteo.com i blogu Accasteo,
- Publikowanie recenzji po złożeniu zamówienia w Serwisie,
- Bezpośredni dostęp do strony kont w sieciach społecznościowych Accasteo poprzez ikony Facebook, Google, Twitter, YouTube, LinkedIn.
Powyższa lista nie jest wyczerpująca i może być aktualizowana przez firmę SEAMAN w zależności od Usług oferowanych na Stronie. Firma SEAMAN ma możliwość dodawania, zawieszania lub usuwania Usług bez uprzedniej zgody Użytkownika.
Warunki dostępu i korzystania z Usług
Dostęp do Serwisu jest bezpłatny dla każdego Użytkownika posiadającego dostęp do Internetu. Cały sprzęt (sprzęt komputerowy, oprogramowanie, telefony itp.) i koszty telekomunikacyjne (koszty dostępu do Internetu, koszty telefonu itp.) umożliwiające Użytkownikowi dostęp do Usług i korzystanie z nich pokrywane są przez niego.
Korzystanie z Usług zastrzeżone jest dla osób posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które podpiszą się pod obowiązkami w Serwisie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że szczegółowe warunki korzystania, w szczególności z promocji, udziału w grach i konkursach, są bezpośrednio wskazane w ofertach handlowych Accasteo.com i potwierdza zapoznanie się z nimi przed jakimkolwiek użyciem.
Zasady publikowania
Użytkownik zgadza się nie zamieszczać w Witrynie i Usługach żadnych publikacji (opinie klientów, forum, tutoriale, profesjonalna strona Accasteo w witrynie strony trzeciej, kontakt Accasteo), które zawierają treści, które (niewyczerpująca lista):
- jest nielegalne: zawiera wulgarny, obraźliwy, dyskryminujący język itp.,
- jest niezrozumiałe: przypadkowe znaki, błędnie napisane, nieczytelne itp., - zawiera cytaty z nazwy lub nazwy domeny konkurencyjnych firm, - przedstawia ocenę niezgodną z komentarzem , - jest uważane za zniesławiające, - odnosi się do Produktu/Usługi, która nie została zakupiona w Witrynie, - odnosi się do porady lub diagnozy zwykle związanej z profesjonalną konsultacją (ze względów bezpieczeństwa towarów i osób), - ma na celu oczernianie produktu, Witryny lub firmy zewnętrznej, - nie jest powiązany z zakupionym Produktem lub odnotowanym doświadczeniem konsumenta, - ma na celu akwizycję handlową (sprzedaż, reklama itp.), - zachęca do zakupów od konkurenta Accasteo, - zawiera konkretne elementy konfliktu interesów, - zawiera spam, wzmianki o witrynach stron trzecich (adresach URL) Accasteo, zdjęcia, obrazy, - zawiera wezwanie do podjęcia kroków prawnych
Firma SEAMAN zastrzega sobie prawo do usunięcia wszelkich treści naruszających niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży i Użytkowania, w szczególności określone w zasadach publikacji, lub które nie odpowiadają obowiązującym obowiązkom regulacyjnym i prawnym.
Konto klienta Accasteo
W celu rejestracji w usługach Witryny Użytkownik musi, z wyjątkiem wyjątkowych okoliczności, posiadać konto Accasteo i uwierzytelniać się bezpośrednio w Witrynie przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Jeżeli Użytkownik nie posiada konta Accasteo, wówczas musi założyć konto w Serwisie. Dostęp do sekcji „Twoje konto” możliwy jest bezpośrednio z paska menu strony głównej po kliknięciu pola „Twoje konto”.
Informacje wymagane do założenia konta to: ważny adres e-mail i hasło spełniające poziom bezpieczeństwa wymagany przez Accasteo. Podczas pierwszego użycia Użytkownik zostanie poproszony o podanie innych informacji: imię i nazwisko, numer telefonu, adres pocztowy oraz aktualny adres e-mail odpowiadający później identyfikatorowi Użytkownika.
Jeżeli podczas każdej nowej wizyty Użytkownik chce zapisać się na powyższe usługi, złożyć zamówienie lub skorzystać z zakładki „Moje Konto”, Użytkownik musi wcześniej dokonać identyfikacji, podając wybrane przez siebie dane ściśle osobiste i poufne.
Użytkownik ma obowiązek zachowania poufności swoich identyfikatorów. W przypadku utraty, zapomnienia lub niewłaściwego wykorzystania swoich identyfikatorów przez osobę trzecią, Użytkownik ma obowiązek natychmiast poinformować Accasteo, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta Accasteo.*
Cena
Ceny podane na stronie są oficjalnymi cenami publicznymi podawanymi przez firmę SEAMAN i obowiązują w chwili złożenia zamówienia. Są one wskazane i fakturowane w euro, zawierają wszystkie francuskie podatki, z wyłączeniem kosztów wysyłki i mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Ceny autentyczne są cenami wskazanymi na stronie internetowej w dniu rejestracji zamówienia i mogą różnić się od cen wskazanych na innych nośnikach zdematerializowanych oraz w naszym katalogu papierowym.
Klient proszony jest o dopłatę do kosztów wysyłki, których wysokość różni się w zależności od wybranego przewoźnika, wagi oraz rodzaju zamówionej przez Klienta części. Wysokość kosztów przesyłki wskazana jest na podsumowaniu poprzedzającym opłacenie zamówienia.
Płatność za zamówienia
Akceptujemy płatności online kartami Visa, MasterCard, innymi kartami bankowymi oraz przelewami. Płatności kartą kredytową realizowane są na bezpiecznych serwerach PayPlug, co zapewnia całkowite bezpieczeństwo i poufność.
Obciążenie następuje w momencie zatwierdzenia płatności, co powoduje przygotowanie zamówienia przez usługi Accasteo.com
Każde zamówienie złożone w serwisie Accasteo.com wiąże się z koniecznością zapłaty przez Klienta całości ceny.
Zakupy dokonane na stronie podlegają klauzuli zastrzeżenia własności. Pozostają one własnością firmy SEAMAN do czasu całkowitej zapłaty ceny zamówienia. Firma SEAMAN zastrzega sobie prawo do reklamacji sprzedanych i niezapłaconych produktów. W związku z tym w przypadku reklamacji Klient zobowiązuje się do momentu dokonania pełnej zapłaty nie modyfikować, włączać, odsprzedawać ani zastawiać sprzedanych produktów.
Accasteo.com będzie uprawniona do odmowy realizacji dostawy lub honorowania zamówienia w przypadku podejrzenia oszustwa płatniczego lub w przypadku pozostawienia Klientowi niezapłaconej kwoty z tytułu poprzedniego zamówienia.
Rozliczenia
Mając na celu ograniczenie naszego wpływu na środowisko, dokonując zakupu na naszej stronie, Klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury wyłącznie w formie elektronicznej. Faktura pozostaje dostępna na koncie osobistym Klienta przez okres minimum 1 roku. Klient może w każdej chwili uzyskać do niego dostęp i jeśli sobie tego życzy, wydrukować go.
Promocje komercyjne
O ile nie zaznaczono inaczej, promocje wyświetlane na stronie dotyczą zarówno profesjonalistów, jak i osób prywatnych i dotyczą każdego zamówienia zarejestrowanego i opłaconego w okresie obowiązywania promocji wskazanej na stronie.
W ramach akcji promocyjnych Accasteo może w każdej chwili oferować kody promocyjne. Mają datę ważności, nie kumulują się, nie można ich przenosić i nie można ich wymieniać ani kupować od Accasteo.
Kody promocyjne obowiązują tylko we wskazanym okresie i można je wykorzystać jednorazowo przy pojedynczym zamówieniu. Dla każdego kuponu rabatowego można określić minimalną i/lub maksymalną kwotę zakupu.
Aby móc skorzystać z kodu promocyjnego, Użytkownik musi zalogować się na swoje konto klienta Accasteo i podczas zatwierdzania koszyka wpisać swój kod promocyjny. Kody promocyjne nie mają zastosowania do zamówień już zweryfikowanych. O ile nie zaznaczono inaczej, Klient, który otrzymał kod promocyjny, będzie jedynym, który będzie mógł z niego skorzystać.
W przypadku nieuczciwego wykorzystania, sprzedaży, utraty, fałszowania, błędów technicznych niezależnych od firmy SEAMAN, które mają wpływ na działanie, widoczność kodu promocyjnego, firma SEAMAN zastrzega sobie prawo do jego modyfikacji, zawieszenia lub modyfikacji. Firma SEAMAN nie dokona żadnego zwrotu kosztów ani wydania nowych kodów promocyjnych na rzecz Użytkownika.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się zapoznać przed każdym użyciem ze szczegółowymi warunkami dodatkowymi związanymi z korzystaniem z promocji (oferty, kody promocyjne itp.) dotyczącymi czasu trwania korzystania, obniżonej ceny itp. które będą bezpośrednio przewidziane w ofertach handlowych wysyłanych do Użytkowników i/lub publikowanych w Serwisie.
W ramach promocji handlowych wyświetlanych w serwisie Accasteo.com akceptujesz fakt, że każde zamówienie zarejestrowane w okresie promocji, za które nie wpłynęła do nas płatność w okresie obowiązywania promocji (przed ostatnim dniem trwania promocji) o godzinie 12:00 - GMT+2), zostanie automatycznie anulowane.
Jeżeli płatność przelewem wpłynie po zakończeniu okresu promocji, zwrot pieniędzy przelewem zostanie zwrócony w ciągu 30 dni od dnia otrzymania go w naszej siedzibie. W tym celu będziesz zobowiązany do przesłania nam RIB w tej sprawie na wcześniejszą prośbę naszego zespołu sprzedaży e-mailem.
Dostawa
Dostarczamy części i artykuły za opłatą. Po otrzymaniu i zaakceptowaniu płatności otrzymasz e-mail potwierdzający otrzymanie płatności, a my wyślemy Ci informacje o śledzeniu Twojej paczki, gdy tylko zostanie ona przekazana naszemu przewoźnikowi.
Zamówione produkty dostarczane są pod adres dostawy podany w trakcie składania zamówienia lub do punktu odbioru. Klient ma obowiązek upewnić się, że podany adres jest dokładny i kompletny. Błąd w adresie leży po stronie Klienta, a Accasteo.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dostawę.
Od momentu dostarczenia przesyłek do przewoźników, w zależności od produktów, Klient ma możliwość śledzenia ewolucji czasu dostawy za pośrednictwem swojego konta lub strony internetowej przewoźnika. Jeśli jednak Klient zauważy anomalię w dostawie (opóźnienie, zmiana punktu odbioru, utrata śledzenia itp.), Dział Obsługi Klienta jest do jego dyspozycji w celu zidentyfikowania napotkanego problemu i zaproponowania rozwiązania.
Przykładamy dużą wagę do zabezpieczania i pakowania wysyłanych części. Jednakże po otrzymaniu zamówienia Twoim obowiązkiem jest zgłosić wszelkie widoczne uszkodzenia przesyłki, które mogły powstać podczas transportu. Jeżeli opakowanie przesyłki i/lub jej zawartość są uszkodzone, należy wyrazić swoje zastrzeżenia w dowodzie dostawy, szczegółowo opisując problem i w zależności od wagi uszkodzenia odmówić przyjęcia przesyłki. Rezerwa ta będzie niezbędna, aby móc zgłosić reklamację u przewoźnika. Jeżeli przesyłka posiada jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy o zrobienie zdjęć paczki przed otwarciem oraz w trakcie otwierania i przesłanie ich do nas e-mailem, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację. Jeżeli osoba doręczająca lub personel odpowiedzialny za dostawę sztafetową nie umożliwią Państwu sprawdzenia zawartości, mają Państwo możliwość poinformowania przewoźnika o swoich zastrzeżeniach w ciągu dziesięciu dni, najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (art 224-65 Kodeksu konsumenckiego).
Po tym terminie dostawę uważa się za kompletną, a dostarczone produkty za wolne od widocznych wad. W związku z tym Accasteo.com nie będzie już przyjmować żadnych roszczeń wynikających z uszkodzeń, braku produktu, uszkodzonego opakowania lub uszkodzonych części po otrzymaniu.
Przewoźnik może wyjątkowo doświadczyć zagrożeń w trakcie dostawy Twojego zamówienia. Bo to człowiek przenosi ich w realny i niedoskonały świat. Dlatego radzimy jak najbardziej przewidzieć naprawę. Terminy dostaw podane są na karcie produktu oraz na etapie wyboru przewoźnika i mają charakter wyłącznie orientacyjny. W żadnym wypadku nie możemy ponosić odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw, ponieważ sami nie przewozimy przesyłek. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że w przypadku otrzymania przesyłki w terminie dłuższym niż podany przez przewoźnika przy rejestracji zamówienia nie przysługuje żadne odszkodowanie.
Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy
Twoim zadaniem jest dowiedzieć się PRZED złożeniem zamówienia, a w razie wątpliwości zwrócić się o pomoc do kompetentnego specjalisty (twojego mechanika). Firma SEAMAN nie ponosi odpowiedzialności za zgodność zamówionych części z silnikiem lub łodzią.
Na naszej stronie umieszczamy zdjęcia najlepszej możliwej jakości, a także maksymalną ilość szczegółów, którymi dysponujemy, aby umożliwić Ci upewnienie się, że część będzie odpowiednia dla Twojego silnika. Zamawiając część na naszej stronie, ponosisz zatem wyłączną odpowiedzialność za swój zakup i tym samym wyrażasz zgodę na to, aby podczas zakupu był uważany za kompetentnego. W przeciwnym razie proszę nie zamawiać samodzielnie i zwrócić się o pomoc do osoby kompetentnej w tej sprawie.
Oryginalne części producenta (wyprodukowane przez producenta lub jego podwykonawców) mają wyraźną grafikę, w tym logo producenta, wskazujące, że jest to część oryginalna. Jeżeli tej wizualizacji nie ma na karcie produktu ani na jej zdjęciach, de facto oznacza to, że dana część jest częścią adaptowalną (lub ogólną). Do odwiedzającego lub klienta należy skontaktowanie się z firmą SEAMAN w celu upewnienia się, że część prezentowana na stronie jest częścią oryginalną producenta lub częścią adaptowalną (lub ogólną) przed złożeniem zamówienia.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu złożenia zamówienia, Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że prawo odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 pełnych dni od dnia dostarczenia usług/produktów objętych sprzedażą na odległość. Klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań podczas pakowania i zabezpieczania zwracanego towaru. Żadna prośba o kredyt lub zwrot pieniędzy nie zostanie przyjęta w przypadku, gdy przedmiot zostanie nam zwrócony uszkodzony, zepsuty, którego lakier został zmieniony lub odpryskiwany w wyniku błędu w zamówieniu lub wady związanej z montażem. Klient musi skontaktować się z naszą firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby uzyskać warunki zwrotu danej części przed zwrotem części.
Warunki zwrotu i rezerwacje:
CZĘŚCI MECHANICZNE BEZ PRĄDU
- Zwrotów nie przyjmujemy od momentu, gdy część została zmontowana i użyta i nosi ślady zużycia lub została uszkodzona na skutek braku środków ostrożności podczas montażu (chyba, że mailowo uzgodniono z nami inaczej).
CZĘŚCI MECHANICZNE Z PRĄDEM
- Zastrzegamy sobie prawo do nieuwzględnienia prośby o zwrot części, w których podczas pracy krąży prąd (CDI, cewki itp.). Każda część elektryczna musi podlegać wcześniejszej zgodzie z nami przesłanej e-mailem przed zwrotem.
W przypadku, gdy zwrócona część jest uszkodzona lub nadmiernie zużyta, z powodu braku zabezpieczenia podczas zwrotu lub złego obchodzenia się z nią podczas montażu, a także w ramach wcześniejszej umowy kredytowej lub wyjątkowego częściowego zwrotu z naszej strony, zwrócona kwota zostanie różnić się w zależności od stanu części otrzymanej po weryfikacji przez nasz zespół techniczny. Kredyt lub wyjątkowy zwrot częściowy nie może być mniejszy niż 5% i nie może przekraczać 50% całkowitej wartości nowej części będącej w sprzedaży w dniu rejestracji płatności za dane zamówienie.
Koszty transportu zwrotnego pozostają w gestii Klienta, za wyjątkiem przypadku, gdy Klient otrzymał część inną niż zamówiona (zdjęcia znajdujące się na stronie są autentyczne).
Żądanie kredytu lub zwrotu pieniędzy może zostać odrzucone w następujących przypadkach:
- Produkt zwrócony w stanie nienadającym się już do sprzedaży lub niekompletny
- Produkt zwrócony w stanie niezdatnym, ze śladami montażu i uszkodzony - Produkt zwrócony bez etykiety produktu - Żądanie odstąpienia od umowy złożone po upływie terminu odstąpienia od umowy - Odmowa gwarancji
W każdym przypadku produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie, bez śladów montażu i zużycia. Produkt, który nie jest w identycznym stanie z tym, w jakim został dostarczony, a w szczególności jest niekompletny, uszkodzony, uszkodzony lub używany, nie podlega zwrotowi.
Gwarancje
Klient (lub kupujący) ponosi wyłączną odpowiedzialność za zalecenia i zalecenia producenta dotyczące kompatybilności produktu i jego stosowania. W ramach rękojmi firma SEAMAN zobowiązuje się na swój koszt wymienić wadliwy przedmiot na nowy. W przypadku niedostępności towaru zastępczego firma SEAMAN zobowiązuje się do zwrotu klientowi kwoty nowego towaru według ceny obowiązującej w katalogu w dniu opłacenia zamówienia na stronie Accasteo.com.
Konsument ma okres dwóch lat od dostarczenia towaru na uzyskanie realizacji prawnej gwarancji zgodności w przypadku stwierdzenia braku zgodności. W tym okresie Konsument ma obowiązek jedynie ustalić istnienie niezgodności, a nie datę jej wystąpienia.
Jeżeli umowa sprzedaży towaru przewiduje dostarczanie treści cyfrowych lub usługi cyfrowej w sposób ciągły przez okres dłuższy niż dwa lata, gwarancja prawna obejmuje te treści cyfrowe lub usługę cyfrową przez cały przewidywany okres okres dostaw . W tym okresie konsument ma jedynie obowiązek wykazać istnienie braku zgodności mającego wpływ na treści cyfrowe lub usługę cyfrową, a nie datę jego wystąpienia.
Prawna gwarancja zgodności pociąga za sobą obowiązek, w stosownych przypadkach, zapewnienia przez profesjonalistę wszelkich aktualizacji niezbędnych do utrzymania zgodności towarów.
Prawna gwarancja zgodności daje konsumentowi prawo do naprawy lub wymiany towaru w ciągu trzydziestu dni od jego żądania, bezpłatnie i bez większych niedogodności dla niego.
Jeżeli rzecz zostanie naprawiona w ramach prawnej gwarancji zgodności, konsument korzysta z sześciomiesięcznego przedłużenia pierwotnej gwarancji.
Jeżeli Konsument żąda naprawy towaru, a sprzedawca żąda wymiany, gwarancja prawna zgodności ulega odnowieniu na okres dwóch lat od dnia wymiany towaru.
Konsument może uzyskać obniżenie ceny zakupu zatrzymując towar lub odstąpić od umowy w drodze zwrotu całości towaru w zamian za zwrot towaru, jeżeli:
1- Profesjonalista odmawia naprawy lub wymiany towaru;
2- Naprawa lub wymiana towaru następuje po upływie trzydziestu dni;
3- Naprawa lub wymiana towaru powoduje dla konsumenta duże niedogodności, w szczególności gdy konsument definitywnie poniesie koszty odbioru lub usunięcia towaru niezgodnego z umową albo jeżeli poniesie koszty montażu naprawionego towaru lub wymiany ;
4- Niezgodność towaru utrzymuje się pomimo nieudanych prób zapewnienia zgodności przez sprzedawcę.
Konsument ma także prawo do obniżenia ceny towaru albo odstąpienia od umowy, gdy niezgodność z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia obniżenie ceny albo natychmiastowe rozwiązanie umowy. Konsument nie ma wówczas obowiązku wcześniejszego żądania naprawy lub wymiany towaru.
Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od sprzedaży, jeżeli niezgodność jest nieistotna.
Jakikolwiek okres unieruchomienia towaru w celu jego naprawy lub wymiany zawiesza gwarancję, która pozostała biegnąca do chwili dostarczenia odnowionego towaru.
Powyższe uprawnienia wynikają z zastosowania artykułów L. 217-1 do L. 217-32 Kodeksu konsumenckiego.
Sprzedawca, który w złej wierze utrudnia realizację prawnej gwarancji zgodności, podlega karze cywilnej w maksymalnej wysokości 300 000 euro, która może zostać podwyższona do 10% średniego rocznego obrotu (art. L. 241-5 Kodeksu Konsumenta). Kod).
Konsument korzysta także z rękojmi za wady ukryte w zastosowaniu art. 1641 do 1649 Kodeksu cywilnego, przez okres dwóch lat od stwierdzenia wady. Niniejsza gwarancja daje prawo do obniżenia ceny w przypadku zatrzymania towaru lub do pełnego zwrotu pieniędzy w zamian za zwrot towaru.
Limit odpowiedzialności
Firma SEAMAN nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia lub wypadki związane z użytkowaniem produktów oferowanych kupującemu lub jego beneficjentowi. Nie można zatem przypisać żadnej szkody jako bezpośredniej lub pośredniej odpowiedzialności firmy SEAMAN, w szczególności za koszty transportu, demontażu i ponownego montażu. Wszelkie ewentualne naprawy i/lub holowanie pozostają w gestii kupującego, który nie może dochodzić żadnego odszkodowania w przypadku uszkodzenia lub unieruchomienia łodzi w wyniku montażu lub użytkowania wadliwej części.
Zakres gwarancji
Wady i pogorszenie spowodowane naturalnym zużyciem części lub zdarzeniem zewnętrznym, takim jak niewłaściwe użycie, nieprzestrzeganie instrukcji obsługi, interwencja techniczna ze strony danej części, są wyłączone z zakresu gwarancji ze strony kupującego lub przez: osobom trzecim bez uprzedniej zgody działu technicznego sprzedawcy oraz częściowego lub całkowitego demontażu produktu.
Specjalne gwarancje i wyjątki
Specjalne warunki gwarancji na asortyment Mavimare i śmigła, a także ich wyłączenia są określone tutaj.
Hydrauliczny układ kierowniczy i akcesoria: 2 lata gwarancji na gamę Mavimare.
Przyczyny anulowania gwarancji (lista niepełna - w celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt): Niezastosowanie się do instrukcji montażu i instalacji producenta kompletnych zestawów i części zamiennych do układu hydraulicznego układu kierowniczego. Błąd montażowy (montaż na silniku o mocy przekraczającej maksymalną zalecaną moc). lub zakleszczenie węży hydraulicznych) Brak konserwacji (odpowietrzanie, wymiana płynu hydraulicznego, płukanie i smarowanie) Obecność zanieczyszczeń w całym obwodzie hydraulicznym Zbyt duże lub niewystarczające dokręcenie podzespołów stałych i ruchu Mycie wysokociśnieniowe
Śmigła: 3 lata gwarancji na wszystkie śmigła na piastę i ze stopu.
Przyczyny unieważnienia gwarancji (lista niepełna): Wada montażowa (montaż na silniku o mocy przekraczającej maksymalną zalecaną moc) Złe smarowanie wału napędowego (wału napędowego) Uderzenie w piastę i łopatki podczas żeglowania lub podczas postoju na morzu, na sucho lub mokre Malowanie śmigła niezgodne z zaleceniami producenta
Siła wyższa
Odpowiedzialność Accasteo.com nie może być realizowana, jeżeli niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu jednego z jej obowiązków opisanych w niniejszych ogólnych warunkach sprzedaży i użytkowania wynika z siły wyższej lub zdarzenia losowego. Siłą wyższą jest zatem każde zewnętrzne, nieprzewidywalne i nieodparte zdarzenie w rozumieniu art. 1148 Kodeksu cywilnego.
Dane osobowe i poufność
Informacje i dane dotyczące Ciebie są niezbędne do zarządzania Twoim zamówieniem i naszymi relacjami handlowymi. Możemy informować Cię e-mailem o dostępności aktualizacji nowych usług i produktów. Zgodnie z art. 34 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 6 stycznia 1978 r., ówczesnego Rozporządzenia Europejskiego nr 2016/679 oraz zawartej w nim Dyrektywy nr 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r., która weszła w życie z dniem 25 maja 2018 r., przysługuje Państwu prawo dostępu, sprostowania, modyfikacji i usunięcia danych, które Cię dotyczą. Z prawa tego możesz skorzystać kontaktując się z nami drogą pocztową. Nie przekazujemy żadnych danych osobowych osobom trzecim. Informacje, które nam przekazujesz, są przechowywane wyłącznie w celu zaspokojenia Twoich potrzeb i oczekiwań. Podczas zakupów online nie mamy dostępu do informacji dotyczących Twojej karty bankowej w żadnym momencie: numer swojej karty wprowadzasz bezpośrednio na bezpiecznym serwerze PayPlug, który zapewnia poufność i po prostu informuje nas w zamian o przyjęciu lub odmowie płatności. Przeglądając naszą witrynę wyrażasz zgodę na używanie i przechowywanie przez nas plików cookies na Twoim komputerze, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług.
Bezpieczeństwo
Accasteo dokłada szczególnej staranności, aby jego Usługi stanowiły bezpieczną przestrzeń w Serwisie dla wszystkich Użytkowników. Accasteo nie może tego jednak zagwarantować, gdyż korzystając z Usług Accasteo Użytkownik wyraża zgodę na (lista niewyczerpująca):
- nie korzystać z Usług w celach niezgodnych z prawem lub sprzecznych z niniejszymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Użytkowania,
- nie używać złośliwych środków i interfejsów komputerowych w celu uzyskania dostępu do Usług i wydobywania danych od innych Użytkowników, - nie używać ani nie tworzyć aplikacji stron trzecich, które wchodzić w interakcję z Usługami lub treściami lub danymi innych Użytkowników bez pisemnej zgody Accasteo, - nie korzystać z Usług w sposób, który mógłby przeszkadzać, zakłócać, negatywnie wpływać na innych Użytkowników lub uniemożliwiać im pełne korzystanie z Usług, lub które mogłyby uszkodzić, wyłączyć, przeciążyć Usługi lub zakłócić ich działanie, - nie używać ani nie podejmować prób korzystania z konta, nazwy Użytkownika lub hasła innego Użytkownika bez jego upoważnienia, - nie pytać o dane połączenia innego Użytkownika, - nie publikować treści sprzecznych z porządkiem publicznym, - nie zachęcać i nie promować żadnej działalności sprzecznej z postanowieniami niniejszych Ogólnych warunków sprzedaży i użytkowania.
Treść witryny
Accasteo.com związany jest obowiązkiem w zakresie informacji udostępnianych Klientom.
Accasteo.com podejmuje wszelkie niezbędne kroki, aby zapewnić wiarygodność informacji zawartych na swojej stronie. Pomimo monitorowania i codziennej aktualizacji, Accasteo.com nie może ponosić żadnej odpowiedzialności wynikającej z nieścisłości technicznych, błędów typograficznych lub pominięć, które może zawierać treść witryny, ani za wyniki, które można uzyskać w wyniku wykorzystania tych informacji.
Klient przyjmuje do wiadomości, że zdjęcia, informacje i wizualizacje produktów prezentowane na stronie nie mają charakteru umownego. W żadnym wypadku Accasteo.com nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek fakty związane z wizerunkiem danego produktu.
Jeżeli Klient zauważy nieprawidłowości w serwisie, może je zgłosić do Accasteo.com bezpośrednio online w serwisie poprzez formularz kontaktowy.
Recenzje klientów
Po zakupie Produktu lub skorzystaniu z Usługi w Witrynie Accasteo ma możliwość skontaktowania się z Użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby zaprosić go bez wynagrodzenia do przesłania online opinii dotyczącej raportu/jakości Produktu zakupionego w Witrynie lub udostępnienia swojego Accasteo doświadczenie klienta.
Przesłanie recenzji jest zastrzeżone wyłącznie dla klientów Accasteo i musi koniecznie dotyczyć osobistych i indywidualnych doświadczeń konsumenckich.
Ocena Użytkownika liczona jest w liczbie przyznanych gwiazdek (maksymalnie 5). Użytkownik przyznaje ocenę, która musi odzwierciedlać pozytywne punkty i punkty wymagające poprawy, które zaobserwował podczas swoich doświadczeń związanych z konsumpcją w Witrynie i które mają na celu doradzanie klientom lub przyszłym klientom Accasteo przy podejmowaniu decyzji o zakupie w Witrynie.
Accasteo zachęca Użytkownika do ochrony swojej prywatności i nieujawniania informacji o swoich danych osobowych (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres pocztowy itp.) w zawiadomieniach publikowanych na Stronie.
Accasteo może ewentualnie wyświetlać na recenzjach następujące informacje:
- datę i godzinę zamieszczenia recenzji, - datę doświadczenia konsumpcyjnego, - imię i nazwisko autora recenzji.
Użytkownik akceptuje, że Accasteo wykorzystuje swój adres e-mail w celu: zapraszania go do publikacji opinii, kontaktowania się z nim w celu powiadomienia go o publikacji lub odmowie opublikowania opinii, udzielania mu odpowiedzi na swoją opinię itp.
Wszystkie opinie zamieszczone przez Użytkownika są przechowywane przez Accasteo przez czas niezbędny do ich wykorzystania. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że opinie publikowane w Serwisie podlegają moderacji przez Accasteo. Recenzje zgodne z Ogólnymi warunkami sprzedaży i użytkowania publikowane są bezpośrednio w Serwisie, a te, które nie są z nimi zgodne, są automatycznie usuwane przez Accasteo.
Accasteo zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do modyfikacji lub usunięcia wszelkich powiadomień opublikowanych w Witrynie przez Użytkownika od chwili, gdy Accasteo uzna, że ich treść odbiega od niniejszych Ogólnych warunków sprzedaży i użytkowania.
Użytkownik akceptuje, że Accasteo ma prawo do wykorzystywania, powielania, dostosowywania, przechowywania, publikowania, tłumaczenia, wykorzystywania, rozpowszechniania i wyświetlania treści opinii w całości lub we fragmentach do celów badań statystycznych, marketingu lub prognoz handlowych, przy poszanowaniu praw własności intelektualnej, na które może powoływać się Użytkownik.
Linki do witryn stron trzecich
Strony powiązane bezpośrednio lub pośrednio z witryną Accasteo.com nie podlegają naszej kontroli. W związku z tym Accasteo.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za informacje publikowane na tych stronach. Linki do witryn stron trzecich są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody i nie pociągają za sobą żadnej odpowiedzialności za ich treść.
Twoje obowiązki
Zobowiązujesz się do:
- podawania szczerych i prawdziwych informacji o sobie - przestrzegania i całkowitego przestrzegania niniejszych ogólnych warunków sprzedaży i użytkowania.
Twoim obowiązkiem jest dokładne sprawdzenie szczegółów zamówienia przed dokonaniem płatności. Dokonując płatności, zgadzasz się zapłacić cenę towaru wskazaną na stronie w momencie zakupu. Niedopełnienie tych obowiązków lub brak płatności za zamówienie spowoduje anulowanie zamówienia bez uprzedzenia.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za ryzyko związane z wykorzystaniem jego identyfikatora połączenia i hasła powiązanego z kontem Accasteo. Hasło Użytkownika musi pozostać tajne. Użytkownik zobowiązuje się chronić i gwarantować zachowanie poufności swoich elementów uwierzytelniających, przy czym określa się, że pozostaje on w pełni odpowiedzialny za wszelkie działania podejmowane w jego imieniu w Witrynie i na jego koncie Accasteo, niezależnie od tego, czy jest tego świadomy, czy nie.
Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za poruszanie się po Stronie.
Przypisanie odpowiedzialności
Klient nie jest uprawniony do udzielania lub przenoszenia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
Własność intelektualna
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że cała treść pojawiająca się w Serwisie, w tym w szczególności: nazwa domeny, marki, teksty, grafika, zdjęcia, rysunki, dźwięki, dane, obrazy, pliki audio i wideo, ale także struktura drzewa Accasteo, jego plan nawigacji, jego logo, projekt i organizacja jego sekcji, ich tytuły, bazy danych, ich struktura i ich zawartość, istniejąca lub przyszła, są chronione i stanowią wyłączną własność firmy SEAMAN.
W związku z tym, bez wyraźnej, wcześniejszej zgody firmy SEAMAN, wszelkie powielanie, przedstawianie i wykorzystywanie przez Użytkownika jest zabronione.
Niedopełnienie przez Użytkownika tych obowiązków będzie stanowiło naruszenie.
Zawarcie i wykonanie umowy
Oświadczasz, że przed złożeniem zamówienia zapoznałeś się i akceptujesz warunki zamówienia, a w szczególności informacje dotyczące cech zamawianych produktów lub usług, ceny, dostawy, warunków korzystania oraz niniejszych Ogólnych Warunków. Oświadczasz, że posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych do złożenia zamówienia i akceptujesz niniejsze ogólne warunki. Zawarcie umowy następuje z chwilą wypełnienia i zatwierdzenia przez Klienta formularza rejestracyjnego na stronie oraz realizacji zamówienia przez firmę SEAMAN.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że skomputeryzowane rejestry zgód prowadzone na serwerach Accasteo do elektronicznego przetwarzania plików, komunikacji elektronicznej i dokumentów elektronicznych stanowią dowód wymiany pomiędzy Użytkownikiem a Accasteo. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że te wymiany elektroniczne mają taką samą wartość dowodową jak dokumenty pisemne i papierowe.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że po uwierzytelnieniu w Serwisie jakiekolwiek wyrażenie woli poprzez skorzystanie z Usług oferowanych przez Accasteo, zarówno płatnych jak i bezpłatnych, stanowi podpis elektroniczny i charakteryzuje się dowodem wyrażenia zgody w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego .
Mediacja
Każdy konsument ma prawo do swobodnego zwrócenia się do mediatora konsumenckiego w celu polubownego zakończenia sporu pomiędzy nim a profesjonalistą. W tym celu profesjonalista gwarantuje konsumentowi skuteczne skorzystanie z systemu mediacji konsumenckiej.
Mediator konsumencki nie może rozpatrzyć sporu, gdy: 1° Konsument nie uzasadnia, że próbował wcześniej rozwiązać swój spór bezpośrednio z profesjonalistą w drodze pisemnej reklamacji zgodnie z warunkami przewidzianymi, jeżeli ma to zastosowanie, w umowie;2° Żądanie jest oczywiście bezpodstawne lub nadużycie;3° spór był już rozpatrywany lub jest obecnie rozpatrywany przez innego mediatora lub sąd;4° Konsument złożył swoje żądanie do mediatora w terminie dłuższym niż rok od dnia jego pisemna skarga do profesjonalisty; 5° Spór nie wchodzi w zakres jego kompetencji Mediator informuje konsumenta w ciągu trzech tygodni od otrzymania jego akt o odrzuceniu jego wniosku o mediację.
Konsument może skontaktować się z serwisem mediacyjnym Vivons Mieux Ensemble pod adresem https://www.mediation-vivons-mieux-ensemble.fr/
Obowiązujące prawo
Niniejsza umowa podlega prawu francuskiemu. Językiem niniejszej umowy jest język francuski. Konsument może skierować sprawę albo do jednego z sądów właściwych miejscowo na podstawie kodeksu postępowania cywilnego, albo do sądu miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy lub zaistnienia zdarzenia wywołującego szkodę.
W przypadku sporu nasza obsługa klienta jest dostępna wyłącznie w języku francuskim i angielskim, w celu uzyskania polubownego rozwiązania. Zgłoszenia należy przesyłać e-mailem z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej Accasteo.com w zakładce „Skontaktuj się z nami”. Lub pocztą na adres wskazany poniżej:
Accasteo
6 chemin des écoleliers56140 Caro (Francja)
Informacje prawne
Wydawcą witryny Accasteo.com jest firma SEAMAN SAS, której siedziba znajduje się pod adresem 3 chemin Perrine Thomas, 56140 Caro – Francja
Syrena: 834946931 – RCS Vannes – APE: 7010Z.
Hostem witryny Accasteo.com jest: Enter Solutions
1 avenue Aristide BriandF-21000 DijonS.ARL z kapitałem 1000 EURSiren: 504 097 734 RCS Dijon
Accasteo jest zastrzeżonym znakiem towarowym, którego właścicielem jest firma SEAMAN pod numerem krajowym 18 4 448 822.
Ostatnia aktualizacja: 10 października 2024